About Me

My photo
..simPle... ..Cute... ..cun... ...coMel... ...CHUBBY..... 3x
Powered by Blogger.
RSS

... AppLe HijaU...

... penah hr tu, kwn call... hmmm "kwn ke?".. dia gtau.. g lah makan apple hijau. sehari 4 Biji.. nanti lh kurus. ya ampun dh lose cnctct pn ttbe call cakap pasal apple hijau. macam klaka je kan.. tapi tak pe kot. kawan-kawan jerk. hmmm sbnrnye aku rindu gak ngn kwn aku nih. tapi nak wat macam ne, ade masalah yang tk dapat nak elakkan. so redho jerk dgn ape yang berlaku... tp serously beb, bila nampak apple hijau, mcm ade aura sesuatu.. kenapa ek? sedihlah... actually aku slalo berdoa yg terbaik utk kawan aku tu... biarlah ape yg berlaku jadi pedoman utk aku n mematangkan diri aku... yang penting sekali.. aku slalo doakan yang terbaik utk kawan aku tu... semoga satu hari dia berada di jalan benar n cepatlah dia bertaubat di atas semua kesalahan yang dia lakukan... sgt2 berharap... insyaallah...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment