About Me

My photo
..simPle... ..Cute... ..cun... ...coMel... ...CHUBBY..... 3x
Powered by Blogger.
RSS

...PeRlu Ke????....

... pagi ni cek FB ade cmmnt ngn X dia plk.. aduii aku bukan ape.. aku slalo fikir bukan2.. beb kadang2 bila slalo jd mcm ni sapa tk give Up?? bayangkan aku ni slalo nk buat yg terbaik dr yg terbaik.. tp ending balasan aku dapat ape??? hmmmm dh 25 thn nih.. aku tk perlukan istilah "cinta monyet" dh.. ape perlukan relationship yg kekal abadi.. susah ke nk faham??? uol... klulah tak bersedia... cubelah jgn mainkan perasaan org.. kenelah fikirkan hati n perasaan org gak.. tak kesian ke??? hmmmmm itu sume terletak di tangan individu sndri kan... lgpun Jodoh, ajal, maut sume di tangan tuhan.. kite mampu berdoa jerk.. ~_~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment